середу, 27 жовтня 2010 р.

Тематика випускних робіт, рефератів і література для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів фізики

Н.О. Гладушина
Тематика випускних робіт та рефератів на 2010-2011 н.р.

1.      Державний стандарт фізичної освіти та діяльність вчителя щодо до його реалізації в навчальному процесі.
2.      Дидактичні принципи та методика їх реалізації на уроках фізики і астрономії.
3.      Методичні особливості роботи за новими підручниками з фізики та астрономії.
4.      Формування  наукового світогляду учнів під час навчання фізики і астрономії.
5.      Зміст та форми громадянського виховання у процесі викладання фізики.
6.      Використання елементів історизму при вивчення фізики в старших класах.
7.      Формування екологічної культури учнів у процесі навчання фізики.
8.      Особливості сучасної фізики та можливості їх відображення в навчальному курсі фізики.
9.      Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики.
10. Профільне вивчення  фізики в старшій школі.
11. Технології розвивального навчання та їх впровадження в навчально-виховній процес з фізики.
12. Проблемно – пошукові методи в процесі навчання фізики.
13. Використання інтерактивних методів навчання в процесі викладання фізики та астрономії.
14. Розвиток пізнавального інтересу учнів на уроках фізики нетрадиційними методами.
15. Метод проектів у навчально - виховному процесі з фізики та астрономії.
16. Використання модульної технології навчання при вивченні певної теми шкільного курсу фізики.
17. Застосування ігрових технологій при вивченні фізики в основній школі.
18. Комп’ютерні технології на  уроках фізики.
19. Мультимедійні технології н а уроках фізики і у позакласній роботі.
20. Комп’ютерна підтримка шкільного курсу астрономії.
21. Екологічні проблеми енергетики та методика їх висвітлення в шкільному курсі фізики.
22. Формування культури енергозбереження учнів у навчальному процесі з  фізики.
23. Творча діяльність учнів на уроках фізики.
24. Задачі з фізики та організація діяльності учнів під час їх розв’язання.
25. Експериментальні фізичні задачі та методика їх використання в процесі навчання.
26. Сучасний кабінет фізики та його навчально-методичне забезпечення.
27. Організація і проведення лабораторних робіт з фізики в умовах профільного навчання.
28. Фронтальний фізичний експеримент як засіб формування пізнавального інтересу учнів.
29. Творчі лабораторні роботі фізичного практикуму.
30. Методична характеристика педагогічних програмних засобів з фізики.
31. Сучасний урок фізики та технологія його розробки.
32. Методика проведення інтерактивного уроку.
33. Моделювання інтегрованого уроку.
34. Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів  на уроках фізики та астрономії.
35. Позакласна робота з фізики з учнями основної та старшої школи.
36. Методика підготовки учнів до олімпіад з фізики та конкурсів дослідницьких робіт.
37. Дослідницька діяльність учнів на уроках та в позакласній роботі з фізики.
38. Особливості організації навчальної практики з фізики.
39. Організація та проведення навчальних екскурсій в основній школі.
40. Диференційований підхід до перевірки знань і вмінь учнів з фізики та астрономії.
41. Тестування – метод оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики.
42. Особливості викладання фізики в 7-9 класах основної школи.
43. Особливості викладання фізики в 10-х класах старшої школи.
44. Особливості методики викладання сучасного курсу астрономії.
45. Методика вивчення окремих тем у шкільному курсі фізики.
46. Розробка методичного забезпечення факультативних курсів  з фізики.

Література

1.      Александров Ю.В., Грицький А.М., Пришляк М.П. Астрономія. 11 клас: Книга для вчителя. – Харків: Ранок, 2005. – 256 с.
2.      Анісімов А. Ю., Редько Г.Б., Толпекіна Г.М. Як складати і розв’язувати задачі з фізики. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128 с.
3.      Бабаєва Н., Коробова І. Шкільний фізичний експеримент у 7-8 класах. Методичні рекомендації для вчителів. – Харків: Основа, 2006. – 192 с.
4.      Бережной Ю.А. Як школяру розповісти про атоми та фундаментальні взаємодії. – Харків: Основа, 2009. – 96 с.
5.      Бодненко Т. Розвиток пізнавального інтересу в учнів на уроках фізики нетрадиційними методами // Фізика та астрономія в школі. – 2004. – № 2.
6.      Всеукраїнські олімпіади з фізики. Задачі та розв’язки / За ред. Б. Кремінського. – Львів: Євросвіт, 2003. – 232 с.
7.      Галатюк Ю.М., Рибалко А.В., Тищук В.І. Дослідницькі задачі з фізики –Харків: Основа, 2007. – 160 с.
8.      Галатюк Ю.М. та ін. Методи розв’язування фізичних задач. – Метод аналізу розмірностей та принцип подібності. – Харків: Основа, 2008. – 144 с.
9.      Гін О.О. Прийоми педагогічної техніки. – Л.: Педагогічна книга, 2004. – 84 с.
10.  Гладушина Н.О., Куландина О.М. Профільне навчання: «Фізика елементарних частинок та високих енергій». Факультативний курс. – Харків: Основа, 2008. – 80 с.
11.  Гончаренко С.У. Олімпіади з фізики. Завдання. Відповіді. –Харків: Основа: «Тріада+», 2008. – 400 с.
12.  Гороль П.К., Гуревич Р.С. Коношевський Л.Л., Шестопалюк О.В. Сучасні інформаційні засоби навчання: Навч. посібник. – К.: Освіта України, 2007. – 536 с.
13.  Гребенюк Ю.В., Зарицький О.М. Турнір як гра. – Харків: Основа, 2008. – 128 с.
14.  Данильченко Н.М. Проект «Україна – космічна держава» // Фізика в школах України. – 2010. – №3.
15.  Дидактика: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2009. – 398 с.
16.  Інтелектуальні змагання школярів. – Харків: Основа, 2010. – 176 с.
17.  Електронні засоби навчального призначення: каталог, методичні рекомендації та конспекти уроків (природничо-наукові дисципліни, математика, інформатика, управління навчальним закладом) / Воротнікова І.П., Геращенко О.А. – Луганськ: СПД Рєзників В.С., 2008. – 252 с.
18.  Євлахова О.М. Технологія рейтингового оцінювання, 10 клас / Євлахова О.М., Бондаренко М.В. – Харків: Основа, 2007. – 96 с.
19.  Жалдак М.І., Набочук Ю.К., Семещук І.І. Комп’ютер на уроках фізики (посібник). –К.: Костопіль РВП «Роса», 2005. – 130 с.
20.  Збірник программ з профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика і астрономія.10-12 класи. – Харків: Основа, 2010. – 112 с.
21.  Збірник програм курсів за вибором і факультативів з фізики та астрономії. 6-12 класи. – Харків: Основа, 2010. – 192 с.
22.  Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики / За ред. І.М. Гельфгата. – Харків: Гімназія, 2007. – 80 с.
23.  Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з астрономії / Укладачі А.М. Казанцев, І.П. Крячко. – Харків: Гімназія , 2008. – 32 с.
24.  Золотухіна Н.П. Таблиці та їх роль у вивченні теоретичних основ фізики в школі // Фізика в школах України. – 2010. – №7.
25.  Каплун С., Мурашкін А. Домашні фізичні експерименти учнів за допомогою простих засобів // Фізика та астрономія в школі. – 2000. – № 4.
26.  Кисла І.І. Використання електронних засобів на уроках фізики // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2007. – № 3. – С. 49-53.
27.  Коханов К.А. Фізичні загадки: експерименти та спостереження. – Харків: Основа, 2009 – 64 с.
28.  Кравченко В.И., Проказа А.Т., Беляев Б.В. Теоретические основы и методика решения физических задач. – Луганск, 2001. – 191 с.
29.  Левченко О.М. та інш. Основи Інтернету: Навчальний посібник / О.М. Левченко, І.О. Завадський, Н.С. Прокопенко. – К.: Вид. група ВНМ, 2009. – 288 с.
30.  Левченко О.М. та інш. Основи створення комп’ютерних презентацій: Навчальний посібник / О.М. Левченко, І.О. Завадський, Н.С. Прокопенко. – К.: Вид. група ВНМ, 2009. – 368 с.
31.  Лещова М. Г.. Кузнєцова Л.М. Блочне викладання навчального матеріалу з фізики. 7 – 9 класи. – Харків: Основа, 2006. – 224 с.
32.  МАН: підготовка науково-дослідницьких проектів / Упор. М. Голубченко. – К.: Ред.. загальнопед. газ., 2005. – 128 с.
33.  Мірошниченко Ю. Про застосування комп’ютерних навчальних програм із фізики з елементами дистанційної освіти // Фізика та астрономія в школі. – 2009. – № 1.
34.  Методи розв’язування фізичних задач  / Галатюк Ю.М., Левшенюк В.Я., Левшенюк Я.Ф., Тищук В.І., Трофімчук А.Б. – Харків: Основа, 2010. – 224 с.
35.  Мовчан А.О. Уроки фізики в питаннях та відповідях. – Харків: Основа, 2006. – 160 с.
36.  Одесский астрономический календарь – Одесса: Астроприн, 2008. – 264 с.
37.  Освітні технології. Навч.-метод. посібник. / За ред. О.М. Пехоти. – К.: А.С.К., 2001. – 255 с.
38.  Патріотичне виховання школярів засобами природничо-математичної освіти / Дубовик О.С., Маслова В.Р., Гладушина Н.О. та інш. – Луганськ: СПД Рєзніков, 2007. – 272 с.
39.  Педагогічна майстерність: Підручник / Зязюн І.А., Крамущенко Л.В., Кривонос І.Ф. та ін..; За ред. Зязяна І.А. – К.: СПД Богданова А.М., 2008. – 376 с.
40.  Педагогічні технології у викладанні фізики. –Харків: Основа, 2006. – 96 с.
41.  Позаурочна робота з фізики. – Харків: Основа, 2008. – 192 с.
42.  Пометун О.І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-метод. посібн. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. За ред.. О.І. Пометун. – К.: А.С.К., 2005. – 192 с.
43.  Попова Т.М. Культурно-історичний розвиток фізики й техніки в персоналіях. – Харків: Основа, 2009. – 160 с.
44.  Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізика. Астрономія 7 - 12 класи. – К.: Ірпінь, 2005. – 136 с.
45.  Програми спецкурсів і факультативів з фізики та астрономії. – Тернопіль: Мандрівець, 2004. – 67 с.
46.  Проектна діяльність у школі / Упоряд. М. Голубенко. – К.: Шкільний світ, 2007. – 128 с.
47.  Проказа А.Т., Ильченко В.И. Гуманитарный потенциал физики. – Луганск: ЛГДУ, 2002. – 320 с.
48.  Проказа О.Т., Гладушина Н.О. Олімпіадні завдання з фізики. – Луганськ, 2006. – 202 с.
49.  Савош В.О. Як організувати самостійну діяльність учнів на уроках фізики. –Харків: Основа. 2009. – 112 с.
50.  Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий: В 2т.; Т.1. – М.: НИИ школьных технологий, 2006. – 816 с.
51.  Сергієнко В. Світоглядне, методологічне і загальнонаукове значення фізики для формування наукової картини світу // Фізика та астрономія в школі. – 2004. – № 2.
52.  Старощук В. Досліди  з фізики в школі та вдома. 9-11 клас. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2006. – 128 с.
53.  Степанець П. Екологічне навчання і виховання учнів та його значення // Фізика та астрономія в школі. – 2008. – №1.
54.  Сторіжко В., Биков В., Жук Ю. Основні положення концепції створення та впровадження в навчальний процесс сучасних засобів навчання з природничо-математичних і технологічних дисциплін // Фізика та астрономія в школі. – 2006. – № 2.
55.  Сучасні шкільні технології. Ч.І / Упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128 с.
56.  Сущенко С. Синтез фізичних знань при формуванні природничо-наукової картини світу // Фізика та астрономія в школі. – 2002. – № 2.
57.  Татарчук Н.В. Фізика. Тести. 7-11 класи. – К.: Академія, 2008.
58.  Хоружа О.О. Фізика та екологічні проблеми річки Лозова. Урок-екскурсія у 7 класі // Фізика в школах України. – 2010. – №9.
59.  Фейгін О.О. Фізика – неймовірна цікава наука. – Харків: Основа, 2010. – 160 с.
60.  Шарко В.Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект / Посібник для вчителів і студентів – К., 2005. – 220 с.
61.  Шаромова В. Фізика та астрономія у школі: українознавчий аспект. Позакласні заходи. Частина перша. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2008. – 224 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар